paardje in galop - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van Annedit Jas - WaarBenJij.nu paardje in galop - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van Annedit Jas - WaarBenJij.nu

paardje in galop

Door: Annedit

Blijf op de hoogte en volg Annedit

17 December 2010 | Zimbabwe, Harare

Hi,

heb gister voor het eerst paard gereden. erg grappig, eerst een lesje gehad in de bak en daarna een tocht gemaakt. Had een paardrijbroek geleend dus zag er erg profi uit ( all the gear but no idea) het ging op zich wel ok, draf en galop gingen echt wel prima. Zat op Savanna, het snelste paard van het kamp. Top paard ( hadden ook een paard Sasha.... was een beetje bokkig beest dus daar mocht ik als beginner niet op haha ha)
heb nu wel wat krassen op mijn gezicht... was aan het racen en kwam wat laaghangende takken tegen.... ach denk niet dat ik blijvende schade heb opgelopen. wat bizar is is dat je op een paard veel dichterbij de giraffen zebra's etc kan komen. al is foto's maken te paard weer een stuk lastiger. Ik wilde een close-up maken van de kop van de giraf, heb 4 foto's met nek/ nek en onder lip etc.

Afgelopen dagen heeft zowaar de zon geschenen dus alles is weer droog. ongelofelijk wat je allemaal aantrekt als het koud en nat is, niet dat ik zoveel gevoel voor fashion heb, maar hier trok je alles aan zolang het maar droog was... kleur, maat , het deed er niet toe, wat droog is staat heeeeeel leuk bij elkaar.

De mannetjes olifant is in de puberteit geraakt dus erg vervelend, hij was laatst ontsnapt, moet je je voorstellen dat vier mensen in de kooi bij 4 leeuwen zijn gedoken omdat ze zich daar veliger voelde dan buiten de kooi bij de olifant heel bizar.

Ik heb denk ik inmiddels 300 foto's van de leeuwen, moet dus als ik thuis kom goed selecteren.
kan me niet voorstellen dat ik al bijna naar huis ga, al ben ik hier wel klaar. heb zin in chips, chocola en een boterham met kaas. En natuurlijk zin om jullie te zien!

Tot snel
X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Harare

Leeuwen Temmen

Recente Reisverslagen:

17 December 2010

laatste dag

17 December 2010

bijna weg

17 December 2010

paardje in galop

17 December 2010

stoere verhalen

17 December 2010

dagje vrij
Annedit

Actief sinds 18 Dec. 2009
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 134603

Voorgaande reizen:

16 December 2022 - 02 Januari 2023

Fietsend Vietnam door

17 December 2016 - 06 Januari 2017

Chili

21 December 2015 - 07 Januari 2016

Maya tempel Tour

21 December 2014 - 28 December 2014

Finland

22 December 2012 - 08 Januari 2013

Van Jakarta naar ubud

19 December 2010 - 08 Januari 2011

Chimpansees

19 December 2009 - 09 Januari 2010

Ik en mijn olifant

17 December 2007 - 11 Januari 2008

Leeuwen Temmen

Landen bezocht: