laatste dag - Reisverslag uit Gweru, Zimbabwe van Annedit Jas - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Gweru, Zimbabwe van Annedit Jas - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: Annedit

Blijf op de hoogte en volg Annedit

17 December 2010 | Zimbabwe, Gweru

Spullen zijn gepakt en ben klaar om te gaan. ( vraag me alleen af hoe het kan dat niet alles in de rugzak past terwijl ik toch veel kleren aan het weeshuis heb gegeven.)

Gister nog een rondje te paard gemaakt, was erg lachen... nou ja lachen. Ik reed op Kamiko ( klinkt idd erg veel als kamikaze...) ging op zich goed, het was een zogenaamd volg-paard, dus niet eentje die voorop loopt ( zoals savannah, want 1 keer krassen in mijn gezicht is genoeg)
Op zich ging het prima, ze sukkelde mooi achter iedereen aan. alleen liep ze vaak in het gras ipv op de weg, ik dacht dat het gewoon prettiger was maar erg lag water op de weg en madame hield daar kennelijk niet van. maar ja, die conclusie trok ik natuurlijk later pas. wij leuk weer langs alle wilde beestje gereden en af en toe een drafje tussen door. moeten we op weg terug door het water lopen. Wat doet die knol.... die springt over de sloot! nou dat heeft ze geweten want ik heb volgens mij de helft van haar manen uit haar hoofd getrokken om te kunnen blijven zitten ha ha ha. toen ik eenmaal wist wat ze ging doen was het niet zo erg meer, dus Anky... make way Olympische spelen van Peking ga ik net niet halen, maar daarna ;)

heb ook geleerd dat leeuwen kunnen huilen. We hebben gister 2 boertjes gescheiden ( 11 maanden) en dat was echt hart verscheurend. We hadden een groep van 4 maar dat was gewoon lastig te handle-en dus hebben we 2 groepen van 3 gemaakt. eerst met de 4 leeuwen naar het "huis" van de 2 gelopen, Lozi achter gelaten en toen met 3 terug.... zo zielig ze bleven naar elkaar roepen en de handlers moesten echt van alles doen om te zorgen dat ze niet terug naar elkaar liepen.


Ohh, heb weer een illegale foto gescoord!!! dit keer bij de olifanten. Ik sta op een olifant, heel gaaf. en ik zit tussen haar poten in, volgens mij helemaal niet gevaarlijk, maar ik mocht van de trainer de foto aan niemand laten zien, ach ga toch weg.

Ik ga nog even snel ontbijtje scoren en me mijn studie boeken afstoffen want ik zal de hele reis moeten leren om het een beetje bij te benen.

Kus
A'dit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Gweru

Leeuwen Temmen

Recente Reisverslagen:

17 December 2010

laatste dag

17 December 2010

bijna weg

17 December 2010

paardje in galop

17 December 2010

stoere verhalen

17 December 2010

dagje vrij
Annedit

Actief sinds 18 Dec. 2009
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 134623

Voorgaande reizen:

16 December 2022 - 02 Januari 2023

Fietsend Vietnam door

17 December 2016 - 06 Januari 2017

Chili

21 December 2015 - 07 Januari 2016

Maya tempel Tour

21 December 2014 - 28 December 2014

Finland

22 December 2012 - 08 Januari 2013

Van Jakarta naar ubud

19 December 2010 - 08 Januari 2011

Chimpansees

19 December 2009 - 09 Januari 2010

Ik en mijn olifant

17 December 2007 - 11 Januari 2008

Leeuwen Temmen

Landen bezocht: