afscheid van mijn mammoet - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annedit Jas - WaarBenJij.nu afscheid van mijn mammoet - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annedit Jas - WaarBenJij.nu

afscheid van mijn mammoet

Door: Annedit

Blijf op de hoogte en volg Annedit

06 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

ff snel voor het ontbijt nog even een kort verslagje. Ik heb zo mijn afscheidsceremonie ( geen varkenskop maar dooie kip deze keer ) om de goden te bedanken dat ze mij hebben beschermd op mijn olifant.
Ik heb mijn best gedaan om die bescherming op de proef te stellen, maar Manny wil niet dat ik op haar rug sta.. dat was echt de laatste foto die ik wilde hebben van mij op een olifant, maar iedere keer als ik ging staan, schudde ze met haar kont en lag ik er weer bijna naast... maar niet getreurd, ik heb nog zeker 100 andere foto's van mezelf op een olifant, naast een olifant, onder de olifant etc etc.. dus ik heb genoeg beelden om jullie mee te vervelen.

Gister ook voor het eerst een tik gehad van een olifant, een ouwe taart van 65 was me ff beu. ik stond haar te aaien, alles goed en toen was ze het beu en poff een slurf tegen mijn schouders en armen, ze was er klaar mee ha ha ha.Zit best veel kracht in zo'n slurf want ik vloog zeker een meter naar achter.

Gister, weer een feestje, dit keer een diner, maar gelukkig kwam de CD van de thaise marco borsato weer tevoorschijn en heb ik weer kunnen dansen. Heb het idee dat die thai me de hele tijd uitlachen, als ik iets spicy eet, als ik dans, als ik in mijn beste thais zeg dat ik het niet begrijp... anyways, het was een leuke laatste avond. Wiw, de kleindochter van mijn mahout ( 3 jaar) heeft veel foto's gemaakt van mensen zonder hoofden etc etc.

Het regent hier nu pijpestelen, mrs. Noi zegt dat het komt omdat de goden huilen omdat ik weg ga. uhuh.. right. Ik vind het alleen jammer van de foto's die zon ziet er toch beter uit ;)

Maar goed, ik heb begrepen dat jullie weer in de kou zitten.. dus ik zal nog even genieten van de warmte, met of zonder regen.

Vanmiddag om 15.00 uur komt de taxi en ga ik naar Bangkok, kan ik vast weer een beetje wennen aan leven met een beetje tempo erin, want man, wat gaat het traag hier....

Oh, mijn ontbijt staat klaar got to go
Hoop dat ik met mijn "hoe en wat in het thais" straks een internetcafe kan vinden in bangkok, anders kan ik jullie natuurlijk niet op de hooget houden van meer tempel blunders ;)

X

• 06 Januari 2010 - 10:18

Merel:

Hé Annedit,

Zo te horen heb jij je prima vermaakt daar met je olifant! Dat zal straks wel weer even wennen zijn op ons kantoorje! Ben heel benieuwd naar de foto's en bijbehorende spannende verhalen!

Tot gauw!

groetjes, Merel