dagje vrij - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van Annedit Jas - WaarBenJij.nu dagje vrij - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van Annedit Jas - WaarBenJij.nu

dagje vrij

Door: Annedit

Blijf op de hoogte en volg Annedit

17 December 2010 | Zimbabwe, Harare

Hi

daar ben ik weer.
Had vandaag de eerste 2 delen vrij... dat was lekker! uitslapen tot het ontbijt ( 8.30 uur) en daarna ben ik gewoon weer lekker gaan slapen. Ik had natuurlijk ook kunnen gaan studeren, maar dat doen we andere keer wel ;). Ben snipverkouden door dit rare weer, dan weer zon en bloedheet, dan weer erg koud. Ik denk eigenlijk dat het door mijn eco-toerist schoenen komt, je kent ze wel, die sandalen met klittenband die zo lekker Hip staan ( not). Maar ja, mijn Timberlands zijn doorweekt dus ik moest ze nu wel aan doen. Ik moet zeggen dat ik nog niet door de mand ben gevallen als Eco-toerist, er zijn zelfs mensen die hier met een samsonite koffer aankomen ipv een rugzak.

Grote Blunder was wel dat ik op de vraag " hoeveel katten heb jij?" heb geantwoord dat ik helemaal geen Kattenmens ben maar een hond wil...... vonden ze een beetje vreemd als je in een park zit met wilde katten. 1 van de leeuwen is ook net een grote hond trouwens, die komt aanrennen en loopt dan vlak voor je langs en gaat dan op je voeten liggen, zodat je niet verder kan en hij kan rusten. Heel grappig.

Oh sHit zie dat mijn internet tijd bijna op is. de verbinding is hier dramatisch, maar de tijd lijkt dubbel zo snel te tikken... Ik ga even een nieuwe ticket halen. zal kijken of ik vandaag nog wat tijd heb om iets te mailen.

Kus