klaar voor vertrek... ik wel - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annedit Jas - WaarBenJij.nu klaar voor vertrek... ik wel - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annedit Jas - WaarBenJij.nu

klaar voor vertrek... ik wel

Door: Annedit

Blijf op de hoogte en volg Annedit

19 December 2010 | Nederland, Breda

Ben benieuwd, heel Nederland ligt in een dik pak sneeuw... hoop toch echt dat de mannetjes op schiphol hun bezems al gebruikt hebben en dat die startbaan schoon is. Kijk continue op de site van schiphol en ns om te zien of er nog gekke dingen zijn. Vooralsnog lijkt het erop dat ik gewoon ga vertrekken... maar ja je weet het nooit met al die winterdienstregelingen en sneeuwbommen.

3 weken naar Zambia, weer een nieuw vlaggetje voor me op de wereldbol, want hier ben ik nog nooit geweest. Vlak voor vertrek nog even alles doorgelezen, maar het lijkt er dan toch echt op dat ik primitief ga doen, koude douches en mijn bovenbenen trainen boven de "outdoor toilet". Waar ben ik aan begonnen. Volgende keer voor het boeken niet alleen kijken naar de mooie foto's maar toch ook even de beschrijving lezen ;)

3 weken lang zorgen voor chimpansees, kennelijk verschilt ons DNA maar 2 % van dat van de chimpansee... vraag me nu af welke 2 % dat dan is...

In reisverslagen van eerder apen-gangers heb ik kunnen lezen dat apen toch best gevaarlijk zijn ( zou je niet zeggen als je de foto's ziet.)Maar ook dat er internet beschikbaar is, op een uurtje lopen van het kamp... Dan weten jullie wat ik heb moeten doen om een berichtje te mailen...

Ik ga snel nog even voor de laatste keer onder een warme douche staan... wordt vast een emotioneel afscheid ha ha ha.

Genieten jullie maar van het Winter wonderland, ik ga naar een hopelijk warm Afrika!

Tot over 3 weken

X

  • 19 December 2010 - 20:22

    Mo:

    Lieve Dit,

    geniet van elke dag, elke moment en vertel ons er bij terugkomst over.
    X. Mo

  • 20 December 2010 - 13:21

    Floor:

    Hee Dit,

    Ik hoop dat je gevlogen hebt...
    heel veel plezier en geniet ervan!!

    xxx Flo

  • 23 December 2010 - 14:00

    Ans Jas:

    Hola Plij,

    Heb net Oma je reisverslag voorgelezen en haar de foto's laten zien. Pas maar op met die Billy, hij is wel erg groot!
    De kerstboom staat en Sjanniepannie heeft er nog geen ballen uitgehaald.
    Ben het sneeuwruimen beu en Papa staat al in de Maleisische startblokken, dat begrijp je.
    Veel liefs van Oma. Wees voorzichtig, ze wil je wel heel terugzien!
    Besos gordos, die Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annedit

Actief sinds 18 Dec. 2009
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 134589

Voorgaande reizen:

16 December 2022 - 02 Januari 2023

Fietsend Vietnam door

17 December 2016 - 06 Januari 2017

Chili

21 December 2015 - 07 Januari 2016

Maya tempel Tour

21 December 2014 - 28 December 2014

Finland

22 December 2012 - 08 Januari 2013

Van Jakarta naar ubud

19 December 2010 - 08 Januari 2011

Chimpansees

19 December 2009 - 09 Januari 2010

Ik en mijn olifant

17 December 2007 - 11 Januari 2008

Leeuwen Temmen

Landen bezocht: