Laatste avond - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Annedit Jas - WaarBenJij.nu Laatste avond - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Annedit Jas - WaarBenJij.nu

Laatste avond

Door: Annedit

Blijf op de hoogte en volg Annedit

06 Januari 2011 | Zambia, Lusaka

Hi,

Oh, vandaag begon vreselijk, enorm onweer vanaf 4 uur snachts en als het erg regent, dan betekent dat geen bush walk... zou wel heel erg balen zijn geweest. gelukkig werd het later droog en konden we toch naar de orphanage om te gaan wandelen met de chimps. Sims had besloten binnen te blijven, die vond de regen maar niets. maar de rest ging vrolijk mee op stap. het was weer fantastisch, ookal heeft Dominique ongeveer mijn halve haardos uitgetrokken en me gekrabt in mijn gezicht ( weinig schade hoor, was oppervlakkig. maar ja hij lag op de grond en ik kwam hem kietelen, dus logisch dat je dan krabt, toch?)

daarna eerst in enclosure 1 en 2 mijn vrienden gedag gezegd ( mila en Josephine en Rusty) en vervolgens naar 3&4 voor mijn afscheids rondje. heb kans gezien om op mijn laatste dag nog een flinke kras op mijn hand op te lopen. beetje jammer dit maar denk niet dat het blijvende schade oplevert, dus geen oorlogswond.

vanavond hebben we een Braai, ter ere van mijn vertrek. heerlijk, eindelijk iets anders dan kip!
het is echt een gek idee om na 3 weken iedere dag een chimp te zien ik morgen ineens weg ben. ik ga sommige wel missen, zou kleine jack het liefst meesmokkelen, maar ja dat gaat natuurlijk niet na 3 weken chimpkamp, want et zijn toch echt geen huisdieren, dat heb ik wel gezien.

vanmiddag nog een filmpje gemaakt van bobby en later met hem en chiffon naar het filmpje gekeken, was echt te grappig. chiffon herkende bobby op het schermpje en werd heel enthousiast.

jullie horen alle verhalen nog wel. en zullen zeker de foto's nog ( moeten) zien.
Tot snel, is het koud??? want vanmiddag is de zon hier toch nog doorgebroken dus een heerlijk temperatuurtje hier

  • 06 Januari 2011 - 18:51

    Sas:

    hela denk niet meer dat je dit leest maar veel plezier nog en goede vlucht terug.. en ja het is koud maar ter ere van jouw terugkomst wordt het dit weekend wel weer 8 graden!
    zullen we volgende week maar lekker uit eten gaan zodat je kan bij komen?
    liefs sas

  • 07 Januari 2011 - 14:55

    Marly:

    Ik vind het maar niks dat het apenavontuur alweer is afgelopen, heb zo genoten de afgelopen weken van je verhalen!! goede terugreis! en snel maar weer even afspreken!!!! x

  • 07 Januari 2011 - 14:56

    Marly :

    ps. wat wordt het de volgende keer? vond dat je het wel leuk deed met nijlpaarden....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annedit

Actief sinds 18 Dec. 2009
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 134627

Voorgaande reizen:

16 December 2022 - 02 Januari 2023

Fietsend Vietnam door

17 December 2016 - 06 Januari 2017

Chili

21 December 2015 - 07 Januari 2016

Maya tempel Tour

21 December 2014 - 28 December 2014

Finland

22 December 2012 - 08 Januari 2013

Van Jakarta naar ubud

19 December 2010 - 08 Januari 2011

Chimpansees

19 December 2009 - 09 Januari 2010

Ik en mijn olifant

17 December 2007 - 11 Januari 2008

Leeuwen Temmen

Landen bezocht: