weer thuis - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annedit Jas - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annedit Jas - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Annedit

Blijf op de hoogte en volg Annedit

08 Januari 2011 | Nederland, Breda

Nou de wasmachine draait zijn eerste wasje. Bammetje kaas is veroberd en Oma gebeld dat ik heelhuids ben thuis gekomen.( ze heeft me verzocht om volgend jaar in Nl te blijven, koe knuffelen of zoiets, want het is veel te gevaarlijk wat ik allemaal doe ha ha ha)

Vind het wel weer wennen ( brrr, koud zeg maar)Slippertjes kunnen weer de kast in. Ben wel blij dat ik het deuntje van dikkertje dap kwijt ben uit mijn hoofd, want dat begon ik steeds te fluiten als ik mijn charmante regenlaarsjes aan deed. (ook al waren ze blauw ipv rood)

Er zijn absoluut dingen die ik niet ga missen zoals door de regen naar de wc rennen/glibberen, als was het wel leuk dat je naar de sterren kon kijken als het droog was.
poep scheppen; ben overigens wel heel blij dat ik hier geen sneeuw hoef te scheppen ;)
Een douche die naast koud of te warm ook een stand precies goed heeft.

Maar ik ga wel mijn chimpies missen. Geen Jack meer aan het hek en geen mila om mijn haar te ontluizen ( wel schrikken trouwens als ze iets vind op je hoofd en dat in haar mond stopt... wat zou er nu op mijn hoofd rond moeten lopen wat smakelijk is?)
geen Chiffon om mijn veters te strikken en bobby om mee te spelen.

Nu maar eens bedenken wat de volgende reis gaat worden... Suggesties zijn welkom ;)

bedankt voor alle reacties en mailtjes en tot snel.
X