Ready - Set - Go - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annedit Jas - WaarBenJij.nu Ready - Set - Go - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annedit Jas - WaarBenJij.nu

Ready - Set - Go

Door: A'dit

Blijf op de hoogte en volg Annedit

21 December 2012 | Nederland, Breda

Rugzak staat al gepakt klaar in de gang, paspoort ligt klaar, afwezigheid staat aan in de mail... ready to go dus!
Deze keer geen wilde beesten om te knuffelen, ik ga me zowaar onder de mensen begeven ;)
Ja ja, ik ga deelnemen aan een groepsreis! Oke, heel eerlijk, ik begin met de groep en eindig met de groep en tussendoor maak ik even een uitstapje in mijn eentje. Je kan ook niet verwachten dat ik ineens helemaal sociaal ga doen he.
Ben er nog niet helemaal over uit of een groepsreis nu echt iets is voor mij. Heb er echt een schrikbeeld van, maar tja, dat vooroordeel moet zich nog bevestigen. Het is gelukkig maar een klein groepje (max 12). Nachtmerries van bejaarden in een busje en ik ertussen of alleen maar 18 jarige met dreadlocks en sandalen wisselen elkaar af. Maar goed, ik wist ook niet precies welk dier ik nu weer kon lastig vallen en wilde 14 dagen op mijn slippers lopen dus dan krijg je dit ;)

de 23ste verzamelen we in Jakarta om via Bandung, Pangandaran en Yogyakarta te reizen. Dan haak ik even af om naar het Seloliman nature reserve te gaan en om Mount Bromo te beklimmen; een levende vulkaan! het leek me een hoogtepunt maar ik lees net in de beschriijving dat ik om 3.30 uur klaar moet staan om de vulkaan te gaan beklimmen... Midden in de nacht??? Zo kan je namelijk de zonsopkomst zien vanaf de top.... Ga toch even uitzoeken of je ook niet de zonsondergang kan boeken, lijkt me stuk relaxter...

Na mijn dansje op de vulkaan ga ik de groep weer zoeken om de oversteek te maken naar Bali. na Tanah lot en ubud ga ik een dagje eerder weg ( en mis ik het afscheidsdiner... zo jammer) Om naar Singapore te vliegen voor een weekendje met Carline. Ik ben tenslotte toch " in de buurt".

Anyways, genoeg te doen en te zien. Ik zal proberen regelmatig wat te typen en in ieder geval een foto sturen van mijn busje bejaarden ( om het erger te maken het bedrijf dat dit organiseert is Amerikaans....Amerikaanse bejaarden... Wordt vast AMAZING!)

X

  • 22 December 2012 - 08:27

    Lieselot:

    Hi Anne,

    No worries, die bejaarden hebben heel veel levenservaring en vast interessante verhalen:-)
    En je kunt altijd nog doen alsof je alleen Nederlands spreekt.

    Komt goed, enjoy!!

    X Lies

  • 22 December 2012 - 08:56

    Simone:

    Dat gezelschap kan alleen maar meevallen! Straks krijg je nog spijt dat je het afscheidsdiner mist hoor... :) goede reis en veel plezierrrrrrrrrr!

  • 23 December 2012 - 12:46

    Mike:

    Hey A'dit,
    Heel veel plezier, weer een beetje jaloers over al die mooie dingen die je gaat zien!
    Ga de verhalen in het nieuwe jaar wel horen.
    Groetjes! Mike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Annedit

Actief sinds 18 Dec. 2009
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 134601

Voorgaande reizen:

16 December 2022 - 02 Januari 2023

Fietsend Vietnam door

17 December 2016 - 06 Januari 2017

Chili

21 December 2015 - 07 Januari 2016

Maya tempel Tour

21 December 2014 - 28 December 2014

Finland

22 December 2012 - 08 Januari 2013

Van Jakarta naar ubud

19 December 2010 - 08 Januari 2011

Chimpansees

19 December 2009 - 09 Januari 2010

Ik en mijn olifant

17 December 2007 - 11 Januari 2008

Leeuwen Temmen

Landen bezocht: