Roeping gemist??? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annedit Jas - WaarBenJij.nu Roeping gemist??? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annedit Jas - WaarBenJij.nu

Roeping gemist???

Door: Annedit

Blijf op de hoogte en volg Annedit

30 December 2009 | Thailand, Bangkok

Ik zat nog heerlijk te dromen op mijn olifant, wordt ik bruut gewekt... we moeten weg, we moeten naar school... Ik snap dat niet aan die thai, als ze gewoon een kwartiertje van tevoren langskomen en zeggen dat ik nog 15 minuten heb...Nee, ze komen langs, maken een praatje, als je vraagt hoe laat we vertrekken zeggen ze: Don't worry, you have time... en vervolgens wordt je praktisch van je olifant getrokken omdat we te laat zijn...
Op naar school, de eli-freaks ( moeder en dochter) zouden samen een klas doen en Yvonne en ik ieder een eigen klas. Ik had de 8 jarige Nou geen probleem dacht ik, tot je ineens naar 30 paar vragende ogen staat te kijken en je merkt dat je niet weet wat ze kunnen, weten en wat je ze moet leren.... had ik ff over na moeten denken misschien ;)

Tellen is altijd handig dus we beginnen maar met nummertjes. Ze moesten 1 voor 1 naar voren komen en hun nummer op het bord schrijven... nou ja overschrijven want uit zich zelf dat ging nog niet helemaal lekker. toen ben ik overgegaan naar kleuren, had namelijk nog wat balonnen mee genomen ( echt die balonnen in mijn tas gooien was echt een wereld zet, ben zooo populair als ik die dingen bij me heb) had natuurlijk niet bedacht dat als ik met balonnen ging gooien iedereen van zijn of haar stoel zou springen om dat ding te vangen ( ze kwamen ze wel steeds netjes terugbrengen) maar goed klasje helemaal onrustig. Toen maar even iets anders verzonnen om ze weer rustig te krijgen.. ik maakte tekeningen op het bord en zij moesten in het engels zeggen wat het was. best lastig want het moet een simpel woord zijn dat ze kennen en dan moet ik het ook nog een beetje redelijk kunnen tekenen... dubbele uitdaging dus. Daarna nog een keer de boel op stelten met hoofd schouders knie en teen, knie en teen en toen naar buiten om te spelen met de stuiterballen die ik had meegenomen. dolle pret dus En heel erg leuk voor 1 uur, mar ik was blij dat ik heb gekozen voor olifanten ipv lesgeven h aha ha

Oh, ik moet gaan eten, mrs noi roept. ik mail later nog wel even want heb voor het eerst met een kater op mijn olifant gezeten, wat op zich niet tegen viel alleen het op en af klimmen was wat lastig. en er heeft zich een kleine tragedie afgespeeld in het kamp dus vele ceremonies gevolgd afgelopen dagen..
ze roept nu voor de derde keer ik moet gaan
X

  • 30 December 2009 - 12:02

    Maus Niel:

    Hoi Annedit,
    Geniet van je olifantenverhalen en ik denk dat de kinderen het ook leuk gevonden hebben.
    Doe nog maar leuke en gekke dingen,echt Annedit!
    Ik wens je een goed uiteinde en een hartstikke goed 2010
    Groeten en liefs Maus

  • 30 December 2009 - 14:57

    Simone:

    Hi!
    Jeetje, die balonnen zijn echt een succes he! Wie had dat gedacht!
    Hier nog alles rustig.. Ben benieuwd naar die tragedie.
    Alvast een heel fijn oud & nieuw gewenst!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Ik en mijn olifant

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2010

" where you from?"

07 Januari 2010

Shoppen of bidden

06 Januari 2010

wat een stad

06 Januari 2010

afscheid van mijn mammoet

04 Januari 2010

Feestjes en vakantie
Annedit

Actief sinds 18 Dec. 2009
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 134611

Voorgaande reizen:

16 December 2022 - 02 Januari 2023

Fietsend Vietnam door

17 December 2016 - 06 Januari 2017

Chili

21 December 2015 - 07 Januari 2016

Maya tempel Tour

21 December 2014 - 28 December 2014

Finland

22 December 2012 - 08 Januari 2013

Van Jakarta naar ubud

19 December 2010 - 08 Januari 2011

Chimpansees

19 December 2009 - 09 Januari 2010

Ik en mijn olifant

17 December 2007 - 11 Januari 2008

Leeuwen Temmen

Landen bezocht: